Day Zero Project: Start 1 maart 2019

Ja, dan toch... 😊 Ik had de leuke lijstjes al op heel wat andere blogs (onder andere bij Evelyne) zien voorbijkomen en toen begon het hier ook te 'broeden'.
In het begin heel twijfelachtig, maar hoe meer ik erover nadacht, hoe leuker ik het begon te vinden.
Day Zero Project dus. 101 plannen en plannetjes, ideeën, voornemens, stiekeme wensen en dromen concreet (proberen) maken in 1001 dagen.
Mijn lijstje is klaar, ik moet het alleen nog een beetje mooier ordenen eer het voor publicatie vatbaar is. Dus het komt er snel aan.
Alleen wilde ik erg graag deze eerste maart als startdag nemen, vraag me niet waarom, gewoon mijn gevoel. Daarom dus al een eerste blogpostje.
Wordt vervolgd dus!

Reacties

  1. Reacties
    1. Dank je wel, Evelyne.
      Hoe gaat het met jouw project?

      Verwijderen
    2. Voorlopig lijkt het stil rond mijn project, maar ik heb wel al enkele dingen in concept staan die ik nog niet volledig heb afgewerkt zoals 5x.. Dus het kan zijn dat ik dan een paar blogs na elkaar schrijf, maar ook dat er een tijdje geen zullen komen. Ach, no pressure ;)

      Verwijderen
    3. Dat is de beste instelling, Evelyne :)
      (wat niet wegneemt dat ik wel benieuwd ben naar een update ;) )

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #81 - Januari update