Day Zero Project #1 - 1. Een spaarpot kopen

Het eerste (en vaststaande) doel van Project Day Zero is het kopen van een spaarpot.

Oeps, pas begonnen en ik wijk al wat af... Maar met nog heel wat ongebruikte spaarpotten in huis, vind ik het een beetje zonde van het geld om een nieuwe aan te schaffen, toch?
Dus deze spaarpot, uit mijn tienerjaren, dus al heel wat jaren oud 😉 zal mijn metgezel worden tijdens deze 1001 dagen.
Hij is al die jaren niet helemaal ongeschonden doorkomen maar dat ben ik zelf ook niet zullen we maar denken, dus we zijn elkaar waard. 
Misschien ook wat symbolisch, komende uit een tijd dat je hele leven en toekomst nog open lag, niet wetende wat zou komen. Met deze challenge zal ik hopelijk leren dat het nooit te laat is om nieuwe leuke plannen, dromen, doelen,... werkelijkheid proberen te maken.

Nu zijn we echt begonnen, ik heb er wel zin in!

Alleen nog even twijfel: bedenk ik echt een plan van aanpak of laat ik het maar wat op me afkomen? Of ergens tussenin? 
Als iemand tips of ervaringen heeft om te delen, altijd welkom en leuk.




Reacties

  1. Ik laat het vooral allemaal op me afkomen. Heel veel doelen die ik gesteld heb zijn gewone dingen die me wel eens zullen overkomen. Dat maakt het net draaglijker om dit project vol te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je op deze manier er ook geen extra stress of 'moeten-gevoel' bij krijgt.
      Bij mij voelt het nog niet zozeer als iets dat ik moet volhouden maar eerder als nieuwe, leuke dingen ontdekken, uitproberen.
      Maar goed, nog maar pas begonnen, en ik ben wel goed in enthousiast aan iets beginnen terwijl afwerken vaak heel wat moeilijker ligt.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken