Day Zero Project #14 - 96. Een grote puzzel kopen (minstens 3000 stukken)

Op Bol had ik eerder al zitten snuisteren tussen de vele puzzels. Wel een aantal (heel) mooie gezien, maar vaak vond ik het prijskaartje dan toch nog iets te hoog, zeker bij de hele grote. Dus van effectief een puzzel kopen, was nog niets gekomen.

Wellicht ben ik in deze tijden van bewust consumeren nog een uitzondering zonder 'Nee aan ongeadresseerd drukwerk'-sticker. Maar ik moet bekennen dat ik dat dus heel leuk vind om in de folders te bladeren en te kijken wat er allemaal is (en vaak ook versteld te staan en me af te vragen wie 'dat' in hemelsnaam koopt).
Tijdens zo'n folderkijkmomentje viel mijn oog op de aanbiedingen in het Kruidvat: puzzels! Niet alleen met de gangbare 500 en 1000 stukjes, nee, ze hadden er ook één met 3000 stukken! Een hele mooie, met Noah's ark als onderwerp, ideaal voor de dierenliefhebber die ik toch wel ben. Bovendien ook echt een koopje met een prijs van maar 14,99 €!
Mooi hé!
Ik moet mezelf bedwingen om er niet gelijk aan te beginnen. Alleen ben ik er nog niet uit waarop ik hem ga maken. Nu is mijn ontwerptafel wel vrij wegens vakantie maar of de puzzel tegen het einde daarvan af zal zijn? Daar twijfel ik toch wel aan, want het zijn echt wel heel veel stukjes!
Er zijn blijkbaar ook wel van die puzzelmatten voor dit formaat maar daar lees ik dan weer erg tegenstrijdige beoordelingen over. De één echt enthousiast, de ander vindt het maar niets...  Dus misschien dan toch maar beter op een grote, houten plaat. Maar dat hebben we natuurlijk niet zomaar in huis, dus daarvoor moeten we naar de doe-het-zelf-zaak. Nog maar even over nadenken. Wordt vervolgd dus (aja in puntje 97, de puzzel maken)...

Vind jij puzzelen ook leuk? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #81 - Januari update