Day Zero Project - Beste wensen!!!

Voor iedereen die hier (af en toe) meeleest... 
Geniet van oudjaar, op welke manier je het ook viert en uiteraard het allerbeste gewenst voor 2020! 
Hopelijk mag het een goed, gezond, liefdevol, creatief,... jaar worden!

Bij een nieuw jaar horen er voor mij toch nog steeds die goeie voornemens bij, hoewel ik het liever omschrijf als plannen en aandachtspuntjes. Even stil staan en kijken wat beter, anders kan. Ook benoemen waarmee we wel al goed bezig zijn en dat verder zetten.

Een van die puntjes is uiteraard weer wat meer werk gaan maken van dit project want ik merk dat telkens ik iets kan afstrepen, ik er een fijne ervaring bij heb of op z'n minst iets (nieuws) eruit geleerd heb.
Misschien heb ik al een nieuw stapje gezet naar het halen van nog een doel, met mijn geplande kappersafspraak op 2 januari. Als mijn staart echt lang genoeg is (30 cm), mag hij eraf en doneer ik hem aan Think Pink (doel 22). Dus daaarna mag de kapper mij een nieuw, leuk, kort (!) kapsel aanmeten (doel 23). Wel best spannend, enerzijds of mijn haar lang genoeg zal zijn en anderzijds heb ik geen idee hoe een korte coupe mij zal staan! Wordt vervolgd dus, binnenkort.

Heb jij ook (leuke) plannen gemaakt voor 2020?

Reacties

  1. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Ook ik moet dringend weer werk gaan maken van mijn DZP-project, haha. Nieuw jaar, nieuwe kansen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken