Day Zero Project #36 - 31. Een echt mooie beha kopen

In theorie was dit een van de makkelijke puntjes op mijn lijst. In de praktijk viel het echter een beetje tegen. Want wat is 'echt mooi' natuurlijk? Wil dat zeggen: echt duur? Of frivool met veel kant? Of ...?

Beperkende factor is mijn (kleine) maat. Vanaf 70B ofzo heb je keuze in overvloed, maar daaronder? 
Nog eisen: draagbaar zijn (niet dat je het volledige reliëf door je bovenkleding ziet bijvoorbeeld) en uiteraard ook makkelijk zitten. 

Maar bon, de zoektocht heeft wel iets opgeleverd, namelijk een nieuw favoriet lingeriemerk (Triumph) en gelijk ook een favoriet modelletje. Triumph valt van omtrek meestal wat smaller uit dan de meeste merken en dat is dus mijn geluk. 

Een beetje kant maar wel gladde cups. Dat strikje, hmm, dat zou kunnen dat ik het nog weghaal, ik ben eigenlijk  niet zo'n strikjesmens. 


Opzij ook een beetje kant... 


En nog een beetje aan het bandje. Dat vind ik dan wel weer een heel leuk detail. 


Intussen heb ik ook de azuurblauwe variant van dit model aangeschaft. 

(En ja, ik vond het eigenlijk wel een beetje raar om zo wat foto's van mijn lingerie te maken... hihi)

Vind jij lingerie kopen ook best moeilijk?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken