Day Zero Project # 39 - Een einde en een nieuw begin

Met dit berichtje eindigt mijn Day Zero Project 2019.
Eigenlijk stop ik te vroeg, de einddatum was in feite 26 november. Maar omdat ik weet dat ik momenteel geen van de doelen nog in de gestelde tijd ga volbrengen, sluit ik nu al af.  (en oké, omdat ik dan ook des te sneller aan mijn nieuwe lijst kan beginnen)

Ik heb van de persoonlijke doelen er 38 gehaald. Tel daar dan nog de vaste doelen bij, van centjes sparen en regelmatig een update schrijven, dan haal ik er 40. 

Veertig doelen die zowat evenveel leuke momenten opgeleverd hebben.
Ik heb veel gepuzzeld. De tuin is een beetje kleurrijker geworden. Ook heb ik me voor sommige doelen creatief uitgeleefd. Er was ook wat familietijd met de zussen bij het winkelen in Gent en met het bessen plukken op de plukboerderij. Met Vinted heb ik de stap naar tweedehandskleding durven zetten.

Een boel doelen zijn dus ook niet gelukt. 
Soms was het wat moeilijker dan vooraf gedacht. Ook gebrek aan tijd en energie speelden af en toe een rol. En natuurlijk die corona, die had vooral impact op uitstapjes en sociale gebeurtenissen.

Sommige doelen wil ik wel graag een nieuwe kans geven en neem ik dus mee naar de nieuwe lijst. 

Want ja, die nieuwe lijst heb ik dus zo goed als klaar, en ik kijk er heel erg naar uit om daaraan te beginnen :). 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #81 - Januari update