Day Zero Project '21 #4 - 20. Een mooie ‘Drupt’hanger kopen

(dit is - helaas 😉 - geen gesponsorde post maar gewoon mijn eigen enthousiaste mening)

De inhoud van mijn kleerkast is, denk ik, eerder sober te noemen. Bling-bling is totaal niet mijn ding.
Ook niet qua juwelen dus. Ik moet er een soort connectie mee hebben, er 'een gevoel' bij krijgen en dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak. Maar toen ik vorig jaar in een Facebookgroep iemand zag met zo'n wondermooie hanger van Drupt was ik wel direct verkocht. 

Wat er zo bijzonder aan is?
Druppel voor druppel wordt een mal gevuld met jouw favoriete twist. Hierdoor ontstaan kleine luchtbelletjes in de hanger waardoor elk sieraad nog unieker wordt.
De hangers zijn handgemaakt (in Amsterdam) en dus uniek, geen massaproductie.

En ja, 'die twist': je kan dus bijvoorbeeld een hanger kiezen met echte bloemetjes in. Maar dan wel bloemetjes die niet meer verwelken. 

Zo'n bloemenhanger stond dus al een tijd op het verlanglijstje.
Eigenlijk vind ik het best moeilijk om voor mezelf (veel) geld uit te geven als iets niet 'echt noodzakelijk' is. Maar afgelopen week was er met Black Friday 15% korting. Dat was dus het zetje dat ik nodig had.

Mijn keuze viel op een hanger met het vergeet-me-nietje en een hanger met een wit zwaantje in (eigenlijk best symbolisch besef ik achteraf). 

Het zwaantje...

En het vergeet-me-nietje...

Ik kocht er ook een ketting bij waar de nodige connector aan voorzien is. Zowel die connector als de hanger hebben een magneetje en klikken zo in elkaar. Dat maakt dat je heel makkelijk kan afwisselen van hanger.

Na het bestellen werd mijn geduld niet op de proef gesteld. De levering was echt heel snel, gewoon de volgende dag al! (Wat voor mij niet persé een must is, op zoiets moois kan ik echt wel even wachten als dat nodig is.)

Ook de verpakking was zoals een cadeautje openen. Heel leuk, zo met de glazen flesjes. 

Ik ben er heel blij mee en vermoed dat eens er zich meer gelegenheden voordoen, deze vaak gedragen gaan worden. (om te werken vind ik juwelen niet zo praktisch, met al mijn inktgeknoei enzo)

Vind jij het makkelijk om voor jezelf niet noodzakelijke dingen te kopen?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken