Day Zero Project '21 #13 - 87. Alle Harry Potter boeken kopen (liefst tweedehands)

Een doel dat ik kan afstrepen ๐Ÿ˜€!

Vandaag in het afhaalpunt het laatste ontbrekende boek gaan ophalen en daarmee is de serie compleet.

Ook het tweedehands aspect is gelukt: ik heb alle boeken via Vinted gekocht. Ze zijn natuurlijk niet meer in perfecte staat maar zeker nog goed leesbaar. 

Dan kan ik nu beginnen aan het volgende doel, namelijk al deze boeken een keertje (her)lezen. Ik hoef voorlopig even niet naar de bib.

Ben jij (ook) fan van Harry Potter? 

Reacties

  1. Ik heb alleen de eerste twee delen gelezen, maar mijn oudste dochter en man zijn groot fan en hebben alle boeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #81 - Januari update