Day Zero Project '21 #18 - Kaartjes van maart

Ook in maart ben ik creatief bezig geweest.

Als eerste toon ik graag de vier kerstkaarten.





Nu ik alle patroontjes uit het Hobbydolboekje (doel 66) klaar heb, richt ik me even op het maken van zoveel mogelijk rechthoekige kaartjes. Dat scheelt namelijk de helft in verzendkosten (in België). Dan hou ik de vierkante om af te geven en voor de buren enzo, en de rechthoekige dus om op te sturen.

Er waren niet veel jarigen deze maand waarvoor ik een kaartje gemaakt heb. 
Dit kaartje is naar de moeder van een vriendin gegaan (die graag thee drinkt dus):


En dit kaartje was voor een jarige vriendin:


In april, mei en juni heb ik zelfs helemaal geen jarigen op de lijst staan. Maar dan kan ik me rustig voorbereiden voor juli en augustus waar het wel weer meer feest is.

Stuur jij nog kerstkaarten of hou je het bij digitale wensen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken