Day Zero Project '21 #22 - Doel 21: Een 'mooi' Fitbitbandje kopen

Wat als een heel makkelijk doel klonk, heeft toch best nog wat voeten in de aarde gehad... 
Een 'mooi' bandje kopen voor mijn Fitbit dus...

O ja, er zijn best veel soorten vervangbandjes en daar zitten wel mooie bij. Initieel had ik mijn zinnen gezet op zo'n 'milanees' bandje: dat ziet er echt wel stijlvol uit, met die fijne schakels in metaal. 
Enige en grote nadeel hiervoor zijn mijn smalle polsen. Bij dat soort bandjes zijn de koppelstokjes om hem aan de Fitbit zelf vast te maken nogal groot. Te groot eigenlijk, zodanig dat je dan zelfs breder uitkomt dan de bovenkant van mijn arm en het mooie bandje dus enkel aan de onderkant zit. Dat is niet echt een zicht dus helaas, die bandjes vielen af.  
Ook de leren bandjes hebben ditzelfde nadeel, dus ook dat lukt niet.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor een stoffen bandje. Het plan van 'mooi' heb ik maar laten varen, ik ben voor draagcomfort gegaan.
Met het kunststofbandje dat erbij was en ik tot nu toe meest gebruikte, was het op gaatje 2 net te strak maar op gaatje 3 eigenlijk net te wijd waardoor hij soms naar beneden schoof.
Bij de stoffen bandjes is het zonder gaatjes maar met klittenbandsluiting. 



Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over het zicht van bovenaf, met de koppelstukjes. Maar het zit wel heel fijn, dus dat is natuurlijk ook wat waard... 
De kleur van het bandje vind ik trouwens wel mooi. Toch iets :). Bij deze gaan we dit doel als 'klaar' beschouwen. 

Heb jij ook een activity-tracker? Zo ja, wat is je favoriete soort bandje?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #81 - Januari update