Day Zero Project '21 #29 - Kaartjes van april en mei

Oeps, deze was ik helemaal uit het oog verloren: mijn wekelijkse kerstkaartenchallenge. Niet het maken maar wel het posten hier. Dus bij deze een inhaalslag.

Kerstkaarten

Dit waren de kerstkaartjes van de afgelopen maanden april en mei:










Andere kaartjes

Verjaardagen waren er niet maar ik maakte wel een kaartje voor bij het cadeau voor de huwelijksverjaardag van mijn schoonmoeder en schoonstiefvader (of hoe zeg je zoiets?). Dat is dit geworden:

De foto is een beetje scheef maar het kaartje was al gegeven vooraleer ik het merkte en dus kon ik geen betere meer maken. Ach ja, het geeft een idee hé.

De kerstkaartjesstand staat nu op 21 van de 48 (doel 63). En ik kan er een eerste verrassingskaartje aankruisen voor doel 100. 

Het een jaar geen hobbyspullen kopen (doel 62) was de laatste tijd wat lastiger maar ik heb kunnen volhouden (voorlopig toch)!

Koop jij ook graag hobbyspulletjes? Of zijn er andere dingen die je moeilijk kan weerstaan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #81 - Januari update