Day Zero Project '21 #33 - Kaartjes van juni

Een beetje gek misschien om met dit weer bezig te zijn met kerstkaarten maar intussen doen we dat al heel wat jaren, dus het voelt niet meer zo gek aan zoals in het begin. 

Dit zijn de kaarten die ik in juni gemaakt heb voor de kerstuitdaging (doel 63).





De stand komt hiermee op 26 van de 48. We zijn dus over de helft!

Met de laatste vier kaarten werk ik ook aan een ander doel (doel 65), namelijk het gebruiken van 'oude mallen'.
Het lijkt een eeuwigheid geleden, maar ooit was er een tijd dat snijmachines en snijmallen nog helemaal niet bestonden of toch niet zo ingeburgerd waren. Dan was zowel het embossen als het uitsnijden van onderdelen helemaal handwerk. En pfoe, ik moet bekennen dat ik gezwoegd heb. 
Maar bij deze, de eerste vier van tien zijn klaar! 

Ook bij de verrassingskaartjes kunnen we er twee bijtellen:


Gemaakt voor twee bijzonder lieve mensen. 
De stand staat nu op 3/10.

Geen hobbyspullen kopen (doel 62), dat wordt met de maand steeds wat lastiger. Bijna bezweken voor een aantal patroonboeken van Sjaak, maar dan toch nog maar laten liggen. Voor hoelang nog? 
En ja, dat ik de termijn van eerst zes maand naar een jaar veranderd heb, dat vind ik nu toch een beetje spijtig ;-).

Verras jij soms iemand met een onverwacht kaartje?

Reacties

  1. Super leuke kaartjes! Ik doe dit regelmatig naar mijn vriendinnen: kaartje sturen. gewoon, zomaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Saskia :)
      Wat leuk dat jij zo vaak 'gewoon' kaartjes stuurt. Toch wat meer tastbaar dan een berichtje of appje hé?

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken