Day Zero Project '21 #35 - Kaartjes van juli

Ook in juli was ik geregeld in mijn hobbykamertje te vinden.
Het resultaat hiervan deel ik graag in deze post.

Als eerste weer vier kerstkaartjes (doel 63 - 30/48):




De bovenste is nog eentje met een oude embossingmal (doel 65 - stand 5/10) maar ik moet bekennen dat ik die mallen wat beu was, zeker omdat ik ook totaal niet tevreden ben over die kaart.
Dan maar aan een nieuw doel werken, namelijk kaartjes met stempels van Penny Black (doel 64). Dat zijn dus mijn favoriete stempels. Het inkleuren doe ik met de Twinmarkers van de Action maar ik moet het nog wat leren hoor. Het begin is er in ieder geval. 
In totaal heb ik 37 stempels van dit merk, een deel met kerst als onderwerp en een deel 'gewoon'. Stand hierbij 3/37.

O ja, nog een grappig weetje: het kaartje met de egel die het kerstboompje meesleept, had ik ingestuurd voor een challenge en ik heb er de top drie mee gehaald. Altijd leuk (en vooral onverwacht want ik zie anderen zo'n prachtige kaarten maken)!

Deze maand waren er ook een aantal verjaardagen te vieren dus ik kon weer wat kaartjes versturen naar de jarigen (doel 101).

Dit kaartje was voor iemand van een kaartenmaakgroep waar ik lid van ben:

En dit is voor het jarige dochtertje van een vriendin:

Mijn moeder maakte ik dan weer blij met dit boeketje op papier:


Ik stuurde ook nog een opkikkerkaartje naar een vriendin die maar moeilijk herstelt van Covind, om haar een hart onder de riem te steken. Hier heb ik helaas geen foto van.
(doel 100 - 4/10).

En ja, al deze kaartjes zijn gemaakt met materiaal dat ik al in huis had. Dus ook in juli heb ik kunnen weerstaan aan het kopen van nieuwe spulletjes (doel 62 - 7/12).

Omdat ik nu af en toe een dag vakantie kan nemen, geniet ik er extra van als ik met de kaartjes aan de slag ga. Dan kan ik er echt de tijd voor maken om heerlijk te knutselen.

Ben jij ook graag creatief bezig in je vakantie?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken