Day Zero Project '21 #43 - Creatieve doelen in september

Tussen het werken door heb ik in september ook weer wat kaartjes kunnen maken. Andere creatieve dingen (borduren en haken vooral) hoop ik binnenkort ook weer eens te kunnen opnemen nu het werk weer wat rustiger is.

Er waren twee jarigen deze maand (doel 101).

Mijn jongste zus kreeg dit kaartje:


En dit kaartje was voor het zoontje van een vriendin:


Nog een kaartje voor mijn jongste zus en mijn schoonbroer, was dit voor hun nieuwe huis:

Ook stuurde ik nog een kaartje naar een vriendin voor het afscheid van haar paard. Zo triest... 

Twee 'verrassingskaartjes' erbij dus (doel 100 - 6/10) en eentje voor doel 64 de stempels van Penny Black (8/37).

Voor de kerstkaartjes (doel 63) ben ik weer een keer aan het borduren gegaan. Dit is het resultaat hiervan...





Het onderste kaartje is eentje met heel veel nostalgie. Het plaatje is namelijk al heel erg oud en komt uit een van de eerste setjes met knipvellen dat ik gekocht had in het Kruidvat toen ze daar dus geregeld hobbysetjes hadden. 
Met deze kaartjes kom ik op 39 van de 48, nog heel even volhouden dus. 

Wat ik ook nog steeds volhou, is het niet kopen van nieuwe hobbyspulletjes. Intussen al 9 maanden lang! (doel 62 - 9/12) Misschien gaat het ons dus echt lukken!


Stuur jij ook nog kerstkaartjes of doe je alles liever via de digitale weg?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #81 - Januari update

Day Zero Project '21 #76 - November update