Day Zero Project '21 #45 - Creatieve doelen in oktober

Na het algemene maandoverzicht is het tijd voor een samenvatting van mijn creatieve doelen. Alweer ligt de focus op de kaartjes. Voor de andere dingen heb ik nog steeds geen tijd (en rust) kunnen vinden.

Er waren vier jarigen deze maand, dus heb ik ook vier verjaardagskaartjes gemaakt voor hen (doel 101).

Dit kaartje is naar mijn nichtje gegaan:

Ook mijn neefje kreeg een kaartje:

Voor mijn schoonbroer heb ik dezelfde stempel gebruikt, maar het papier wat aangepast:

En vriendin Marianne kreeg dit kaartje toegestuurd:


In november zijn er nog twee jarigen en dan is het jaar rond qua verjaardagskaartjes. Ik denk dat ik deze traditie er ga in houden (als het doenbaar is natuurlijk in combinatie met al de rest) want meestal werden de kaartjes enthousiast onthaald. 

De eindstreep van de kerstkaartjes komt nu ook echt in zicht. Dit waren de kaartjes voor oktober:




Dit brengt de stand op 43 kaartjes van de 48 te gaan (doel 63). Ik moet er nog vier 'zelf verzinnen' en de laatste is altijd een opdracht. 

Ook gebruikte ik weer een aantal stempeltjes van Penny Black (doel 64). Dit brengt het totaal op 12 gebruikt van de in totaal 37. 

Het wordt echt lastig nu, het niet kopen van nieuwe spulletjes (doel 62). Ik heb namelijk een heel erg mooie snijmal gezien op de site van Boekenvoordeel. Dus de kans is groot dat ik in november misschien wel bezwijk ervoor. Maar oktober zijn we nog goed doorgekomen waardoor we dus al tien maanden lang niets nieuws gekocht hebben (10/12). 

Al bij al dus een best productieve maand op kaartenvlak. Hopelijk lukt het om in de komende maand wel nog eens wat van mijn andere creatieve hobby's weer op te pakken. 

Vind jij het najaar ook de ideale periode om lekker creatief aan de slag te gaan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken