Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Een hele tijd geleden dat ik nog eens een update gegeven heb van mijn creatieve doelen. Hoog tijd dus om weer eens een overzichtje te maken.

Mijn koopstop die ik vorig jaar had, zit erop en dus 'mocht' ik weer spulletjes kopen. Dat is tot nu toe heel beperkt gebleven (ook de bedoeling, uiteindelijk heb ik vorig jaar vooral geleerd dat het niet nodig is om heel veel nieuwe spullen te kopen om leuke dingen te kunnen maken). Maar toen ik deze stempels van Penny Black op Vinted zag verschijnen, kon ik het natuurlijk niet laten om ze te kopen. Ze waren samen met nog een boel stempels van Forever Friends, en waren echt een koopje. Dus hier ben ik heel blij mee :). 


Dit heeft nu natuurlijk wel als gevolg dat ik 'plots' 5 kaartjes meer zal moeten maken om doel 64 tot een goed einde te brengen aangezien er nu 42 stempels zijn in plaats van 37.

Over dat doel gesproken: ik ben er goed aan bezig geweest de afgelopen maanden. 
De 'gewone' kaartjes:









En ook nog een aantal kerstkaartjes:




Ik heb intussen 23 van de 42 stempels gebruikt. Over de helft dus :)!

Kaartjes maken zonder ze te versturen heeft natuurlijk ook geen zin. Doel 100, 'verrassingskaartjes sturen' kan ik ook aanvullen. Ik stuurde een kaartje naar een vriendin om haar te feliciteren met haar kleinkind. Een andere vriendin stak ik een hart onder de riem met een opkikkerkaartje. 
(8/10)

Borduren op stof, geen kaartjes dus, dat was echt lang geleden (doel 76). Maar een tijd terug spraken we af met vrienden en terwijl de mannen spelletjes speelden, zijn wij (dames) creatief aan de slag gegaan.
Ik heb er nog eens mijn borduurwerk bijgenomen. Nu ik een bril heb, kan ik het weer echt goed zien in plaats van soms gokken en fout steken (en dus weer moeten uitdoen).

Dit moet het uiteindelijk worden:


En zover zit ik nu:

Nog heel wat kruisjes te gaan dus... Hopelijk vind ik deze zomer wat rust om eraan verder te werken, lekker buiten op de lounge-set. 


Had jij creatieve voornemens gemaakt dit jaar? Zo ja, hoe gaat het ermee?

Reacties

  1. Wat maak je geweldig leuke kaartjes! Borduren zou ik ook weer eens op moeten pakken. Ik heb een pakket liggen dat echt heel bijna af is, maar ik loop vast op die laatste steekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Naomi voor het compliment :)
      Oh, die laatste steekjes, zijn het de stiksteekjes? Dat zijn ook niet mijn favorieten om te doen, maar het maakt het werk natuurlijk wel 'af' (letterlijk en figuurlijk).
      Hopelijk komt de zin en de drive om het af te werken toch nog boven.
      Bij mij kan het twee kanten uit ermee: ofwel heb ik het gevoel dat het echt af moet, en doe ik dat dus (soms als een gek), ofwel belandt het ergens in een kast, tot ik de moed vind.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #81 - Januari update