Day Zero Project '21 #63 - Juni update

Over het weer viel er niet veel te klagen afgelopen maand, hoewel: te warm, iemand? :)

Het was vooral een erg drukke maand op werkvlak. Maar ik heb wel twee projecten kunnen afsluiten en bij een ander (dat best een hele uitdaging is) heb ik een eerste ontwerpvoorstel uitgewerkt. 

Dat en het feit dat ik gewoon weer heel erg moe ben, heeft ervoor gezorgd dat ik niet echt veel met mijn Day Zero Project bezig geweest ben. Dus een eerder bescheiden overzicht deze maand (en dan ook nog een paar keer om te zeggen dat ik er niet veel aan gedaan heb,..).

Lees je mee?


Doel 5: Cursus 'Korte verhalen schrijven' afwerken

Mijn motivatie ligt ergens bij de verloren voorwerpen. Geen les ingestuurd deze maand, alweer niet. Misschien (hopelijk) komende maand... 
(24/48)


Doel 24: Alle verzorgingsproducten opgebruiken vooraleer nieuwe te kopen

De balans is redelijk in evenwicht deze maand. 
Ik kocht twee flessen douchegel om aan het bedrag van de gratis verzending te komen bij Kruidvat, maar achteraf gezien had ik beter gekeken voor tandenborstelopzetstukjes of tandpasta ofzo. Maar: te laat aan gedacht natuurlijk. 

Van in het hotel in Leuven (waar we een overnachting hadden voor TW Classic) nam ik het zeepje mee dat ik gebruikt had om me 's morgens mee te wassen. Anders gooien ze dat toch weg en dat is zonde. 

Ik heb ook iets opgebruikt, namelijk deze scrub. 

Dan ook nog wat dingen die ik niet zelf opgemaakt heb maar verkocht op Vinted.
De gezichtscrème van Joawé vind ik toch niet zo'n succes voor mijn huid. Dus de tweede tube te koop aangeboden en boven verwachting snel verkocht. De tube waar ik aan begonnen ben ga ik wel nog proberen op te gebruiken.

Ook het setje van twee bodymistflesjes van Rituals is op die manier de deur uit. 

Ik heb nog genoeg andere geurtjes staan en soms vind ik de Ritualsgeuren té sterk.
Dus dan op die manier beter er nog wat centjes voor krijgen dan dat het een eeuwigheid in de kast blijft staan.
Voor de rest probeer ik nu weer flink verder te doen met wat er nog allemaal is (meer dan genoeg).


Doel 45: De nieuwe border

Ik ben wat onderzoek aan het doen naar planten die nog in deze border zouden passen. Een paar kandidaten staan op het lijstje maar nu moet ik me inhouden om ze niet gelijk te bestellen. Op zich kan dat, planten in pot kan je zowat het hele jaar door aanplanten. Maar of het met dit weer heel verstandig is? 
Een onverwacht cadeautje kregen we ook hier, heel veel klaproosplanten, allicht uit de compost. Dus die staan her en der verspreid over de border. Prachtig hé.


Doel 86: Op regelmatige basis bewegen

Uiteindelijk is mijn noodgedwongen rustpauze een maand geworden (en eigenlijk ben ik nog steeds niet van de netelroos af). Dus helaas ben ik in die tijd veel van mijn opgebouwde conditie kwijtgespeeld. Ik ben teruggekeerd naar les 13, intussen zit les 15 erop. Heel ver terug dus, balen. 
Soms twijfel ik wel of ik niet beter zou stoppen want ik zit weer in een periode waarin ik enorm moe ben, nog meer dan 'normaal'. Hoewel het joggen ook wel op een andere manier wel weer wat energie geeft, mentaal dan. Een lastige afweging dus. Voorlopig probeer ik nog maar even om door te gaan. 


Doel 90: Mijn cd-collectie van Bruce Springsteen aanvullen

Er zijn deze maand geen cd's bijgekomen maar de motivatie om er aan verder te verzamelen is er wel weer. Op 18 juni zijn we namelijk naar TW Classic gegaan waar Springsteen kwam optreden. 
O ja, dat was heeeeeeeel erg buiten mijn comfortzone, zo'n massa volk en drukte.
Zeker als je dan vlak ervoor allerlei rampspoedverhalen hoort van mensen die uren op bussen moesten wachten, zag ik het efkes niet meer zitten en dacht ik er serieus aan om niet te gaan. Maar ik weet dat me dat dan ook weer erg zou spijten. Dus we zijn toch gegaan. En daar hebben we dus geen spijt van integendeel!
Een bijna drie uur durende show van Bruce, heel veel bekende nummers, ook andere, meer ingetogen. Kippevel bij 'Last man standing'... Dus ja het was echt zo de moeite waard.
En de bussen? Dat is gewoon heel vlot verlopen... het had niet beter kunnen gaan. Stomme media die alles uitvergroot ;). Na het festival hebben we trouwens in Leuven overnacht. 


Doel 93: De serie 'Endeavour' opnieuw bekijken vanaf het begin

Er zijn deze maand heel wat avonden gevuld met Endeavour. Intussen heb ik alle reeksen die ik op dvd had bekeken, dat is tot reeks 7. Reeks 8 zonden ze overlaatst uit op Eén en die heb ik nog op de digicorder staan om te herbekijken. Dus bijna aan het einde van dit doel.


Hoe is juni bij jou verlopen?

Reacties

  1. Fijn om te lezen.
    O, heb het ook soms voor dat ik soms al iets bestelt heb maar iets vergeten ben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #81 - Januari update

Day Zero Project '21 #76 - November update