Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken

 

Eigenlijk dacht ik om dit doel te bewaren voor in het overzicht met de creatieve dingen maar ik wil graag weer eens iets schrapen dus bij deze krijgt mijn muts een apart berichtje.

Een muts dus inderdaad. 
Geen idee wat ik precies in gedachten had toen ik dit doel opstelde. Misschien iets naaien of breien maar aangezien ik met beide nog steeds niet aan de slag gegaan ben, heb ik toch teruggegrepen naar iets dat ik beter ken: haken.

Ik vond de inspiratie en het patroon op de heel creatieve en aan te raden blog van Nobody Else. Wat een talent op alle vlak is zij! 
Het originele patroon is dan weer te vinden op de site van Make and do Crew, in het Engels weliswaar maar met de uitleg van Els en het filmpje lukte het wel.
Behalve het aan elkaar naaien op het einde, dat heb ik dan maar zelf gedaan met een rijtje vasten. Ook prima en niet opvallend. 

Even terug naar mijn jeugd met het maken van de pompon aangezien ik geen kante en klare had. Kartonnetjes knippen en veel wol winden. Niet perfect maar het is oké. 

Ik heb de muts intussen al een aantal keer aangehad en hij zit goed en lekker warm. Ik denk dat ik er nog wel een ga maken voor bij mijn andere jas. 

Draag jij graag een muts?

Reacties

  1. Niet het makkelijkste project, zou ik denken. Hij is wel heel tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heel leuk en wat een leuke muts is het.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #81 - Januari update