Day Zero Project '21 #87 - Mei update

Mei is ook alweer voorbij... hoe komt dat dat het allemaal zo snel gaat?

Niet makkelijk om afgelopen maand te omschrijven, het was een erg wisselvallige maand. Wisselend van weer, maar ook wisselend van energie. Best veel dagen dat ik zo vreselijk moe was en dus is er niet heel veel gebeurd qua doelen die wat energie vragen. Gelukkig zijn er ook nog de routines en daar heb ik wel weer wat vordering gemaakt.
Lees je mee?


Doel 16: Mijn oksels ipl'en

Yes, ik heb de routine weer opgepakt en heb het idee dat ik nu eindelijk wat verschil begin te merken. Hopelijk is het echt zo en hoef ik deze zomer niet zo vaak naar het scheermesje te grijpen.


Doel 24: Alle verzorgingsproducten opgebruiken vooraleer nieuwe te kopen

Deze maand is het me gelukt om niets bij te kopen en wel drie dingen op te maken.

Als eerste is deze dagcrème op:


Het was wel eerst weer zo'n vals-lege: er komt niets meer uit via de normale weg maar als je hem dan openknipt zit er echt nog wel veel in. Dat is dus tot op het laatste beetje opgeraakt. Fijn in gebruik en doet redelijk goed wat verwacht wordt.


Ook dit masker heb ik gebruikt. Niet het beste maar zeker ook niet het slechtste. 

Nog op is het zeepblokje met lavendel en hennep maar dat kan ik natuurlijk niet meer tonen. Echt een fijn zeepje: lekker schuimig en heel fijne geur.

Wellicht zal ik komende maand wel een aankoop moeten doen want mijn fles toner is bijna leeg. Maar daar heb ik geen voorraad meer van staan dus dat mag dan gewoon :). 


Doel 48: Een nieuwe waterlelie kopen voor in de vijver

Een beetje onverwacht dat dit doel 'gelukt' is. Ik bladerde in de folder van de Aldi en het was de jaarlijkse aanbieding van waterplanten, waaronder dus ook waterlelies. Wit en roze hebben we al, maar geel nog niet. Dus hup, zaterdagmorgen na mijn jogronde de fiets op naar de Aldi. Ik had geluk, er was er nog één. Dus die ging mee.

Intussen heeft hij al een aantal weken zijn plaats in de vijver gekregen en doet hij het wel goed. Hij vormt flink nieuwe blaadjes. Bloemen zullen we allicht nog niet krijgen dit jaar maar hij krijgt tijd om te groeien.




Doel 50: Droogbloemen zaaien en er (hopelijk) een boeketje / bloemstukje mee (kunnen) maken

Op de valreep zaaide ik deze maand nog de droogbloemenmix waar ik dan later hopelijk wat bloemen ga kunnen van oogsten.
Afwachten nu maar tot ze hopelijk kiemen en goed groeien.



Doel 60: Een kamerplanten-verzorgroutine opbouwen

Een aantal keer gelukt, een aantal keer niet gelukt. Blijven proberen dus :)!
Ik heb nu wel in de meeste potten zo'n meststaafjes bijgestoken. Dus ben ik voor drie maanden vrij van meststof geven. Scheelt ook weer een beetje tijd en energie.


Doel N5: Aan de slag met het Positivity Journal 

Eigenlijk kan ik gewoon herhalen wat ik vorige maand schreef. Het gaat wisselend.
Niet dat het niets brengt: op sommige vlakken kan ik al wat milder denken over mezelf en wat ik doe. 


Doel N7: Maak een nieuwe lijst voor een volgend project

Weer wat puntjes erbij, ik heb er nu 32 van de 101.


Het einde van mijn project begint nu ook echt te naderen: het loopt nog tot 16 augustus. Dus aan de snelheid waarmee de tijd vliegt, zal dat er snel zijn.
Dus maar eens goed nadenken welke doelen ik echt nog graag zou kunnen halen, en welke minder prioriteit hebben.


Hoe is jouw maand mei verlopen?

Reacties

  1. Geeft niet toch? Dat het wisselend gaat. Lekker blijven doen :-) De maand Mei was het goede woord ook eigenlijk wisselend haha. Laatste 2 weken niet zo best lichamelijk, maar verder een prima maand. Op naar een volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, de einddatum komt echt al in zicht. Ondanks dat het een wisselende maand was, heb je toch nog wel wat dingen gedaan. Lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je op sommige vlakken al wat milder kan denken over jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #84 - Februari update

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken