Day Zero Project '21 #88 - Juni update

 

Het jaar is alweer halfweg zeg... hoe kan dat nu?

Juni was over het algemeen gelukkig wat beter dan mei. Daar zullen de mooie, zonnige (maar te weinig) dagen wel voor iets tussenzitten.

Ik verlegde ook mijn grenzen door alleen naar de feestelijke opening van een project te gaan waar ik vorig jaar aan mee gewerkt heb. De vergroening van de speelplaats van een kinderopvang. Heel leuk om het uitgevoerd te zien. Maar wel stressen dus om naar zoiets alleen te gaan en te weten dat je er maar een paar mensen kent. Maar uiteindelijk is het goed gekomen :).

Alleen het einde van de maand is toch wat minder. Nadat we lang zijn kunnen ontsnappen aan het vermaledijde virus heb ik het nu toch te pakken. Hopelijk raak ik er snel en goed helemaal vanaf.

Het project kabbelde gewoon voort afgelopen weken. Niet echt uitschieters dus maar wel wat kleine vorderingen. Lees je mee?


Doel 10: Een recept maken uit elk kookboek dat ik heb

Ik maakte 'Appelcakes met boekweit' uit het boek Glutenvrij koken en bakken. En ze waren best lekker dus dat motiveert om binnenkort nog eens iets te bakken denk ik.



Doel 24: Alle verzorgingsproducten opgebruiken vooraleer nieuwe te kopen

Ik kocht één ding bij, namelijk deze toner van Caudalie.

Dat was ter vervanging van deze toner van Primark.


Als ik de kans krijg, koop ik deze opnieuw. Hij past precies beter bij mijn huid dan de nieuwe. 
Terwijl ik het, gezien de prijs, net omgekeerd verwacht had.

Deze scrub is ook leeg. Fijne geur, goede werking. Vind de korrels ook oké, hoewel ze van mij nog net iets groter zouden mogen zijn ook. Maar je voelt toch wat scrubwerking zeg maar.


Nog opgebruikt is deze handcrème. Deze is echt goed, zeker om mijn handen te verzorgen nadat ik in de tuin gewerkt heb en deze dus behoorlijk afgezien hebben. Gelukkig heb ik van dezelfde soort nog een grote tube.


En deze douchegel is ook opgebruikt. Lekkere geur en textuur maar zou hem zelf niet gelijk kopen omdat hij best duur is. Deze had ik gekregen.

Gaat best goed zo. 


Doel 38: Mijn tuinblog naar een hoger niveau brengen

Intussen heb ik reeds een aantal jaar naast deze gratis blogruimtes ook een tuinblog met eigen domeinnaam, De tuin van het Witte Huis
Het doel is verre van behaald, ik moet me in zoveel dingen nog eens goed verdiepen. Maar ik heb intussen wel al voor elke week dit jaar een dagboekje geschreven. Zou het aantal posts per week nog willen verhogen naar twee maar daar zal ik nog wat routine moeten in vinden.


Doel 48: Een nieuwe waterlelie kopen voor in de vijver

Ik schreef vorige keer nog dat ik nog geen bloemen verwachtte bij deze jonge plant. Wel, bij deze is mijn ongelijk aangetoond. 

Zo mooi! Echt blij mee. (en de vissen dachten dat ik wat lekkers voor ze bij had)



Doel 50: Droogbloemen zaaien en er (hopelijk) een boeketje / bloemstukje mee (kunnen) maken

De zaden zijn best goed gekiemd en nu dus allemaal kleine plantjes in wording. Ik vermoed alleen dat voor het einde van mijn project nog bloemen oogsten niet meer zal lukken.



Doel N5: Aan de slag met het Positivity Journal 

Ik moet eigenlijk nog één week, de laatste, invullen. Maar door het ziek zijn is dat er niet van gekomen. Volgende week dan maar, als ik hopelijk beter ben en weer meer positiefs kan zien ;).


Doel N7: Maak een nieuwe lijst voor een volgend project

Ik had best wat inspiratie voor de nieuwe lijst afgelopen maand. Ik kom nu 49 van de 101.


Juli is de laatste volledige maand van het project. Ik zie wel wat er al dan niet nog gebeurt. 


Hoe is jouw maand juni verlopen?

Reacties

  1. Toch lekker bezig. Die waterlelie is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :)
      Ja, met de waterlelie ben ik ook echt blij. Binnenkort kunnen we een tweede bloem verwachten, zag dat er nog een knop op weg is naar het oppervlak.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #84 - Februari update

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken