Action shopblog #1

Even een zijsprongetje uit mijn project, had zin om ook eens mijn Action aankopen te tonen in een blogje. Hoewel, onrechtstreeks houdt het natuurlijk wel wat verband met een aantal doelen. Deze maand lukt het dus al zeker niet om enkel de boodschappen te kopen ;) (doel 93). 

Wat belandde er allemaal in mijn boodschappentrolley? Lees / kijk je mee?

Een aantal huishoudelijke items:

Placemats (0.99 € per stuk)
Voor op het eiland in de keuken. De huidige (stoffen, uit Ikea) zijn serieus aan het verslijten en ik ben dus op zoek naar vervangers. Deze twee komen dus in de keuken. Voor in de eetplaats zoek ik nog andere, die beter bij het tafelkleed passen. 


Twee pizzabakschalen (3.99 € per stuk)
Ook hier ter vervanging van twee versleten exemplaren.


Drie flexibele mandjes (0.99 € per stuk)
Deze plan ik te gebruiken in de diepvries voor het brood in te leggen. Nu liggen die gewoon los in de lades (in hun broodzak uiteraard) maar daardoor liggen er ook overal pitjes en kruimels verspreid. Niet heel erg proper eigenlijk dus hopelijk brengen deze mandjes hierin beterschap. 


Keukenrol (2.29 €)
Deze keukenrol heb ik leren kennen door Vera en sindsdien gebruik ik hem met veel tevredenheid. Echt sterk papier dat niet bij het minste scheurt. 


Instant rijst (1.49 €)
Deze rijst heb ik mee om eens uit te proberen. Mijn man eet een aantal dingen die ik niet eet (mossels vb) en dan eet ik meestal gewoon een boterham. Maar het lijkt me fijn om gewoon dan ook eens iets makkelijks te hebben en toch warm. Ik ben benieuwd of het iets is.


Een aantal verzorgingsproducten:

Gezichtsreiniger (1.79 €)
Mijn huidige fles is al dik over halfweg en dus was ik aan het uitkijken voor een vervanger. Ik ga het dus eens met deze proberen. 


Tandenborstels (1.95 €)
Altijd goed om een voorraadje tandenborstels in huis te hebben. Aangezien de laatste in gebruik genomen is, was het tijd voor nieuwe aan te schaffen.


Op verzoek van mijn man:

Weerstandsbanden (2.99 €)
Geen idee of ze iets waard zullen zijn maar goed, voor deze prijs kunnen we het wel eens proberen.



Penselenset (1.99 €)
Een beetje idem aan voorgaande. Gewoon uitproberen om te zien of het iets is.


Inrichting slaapplaats nieuwe huisdier:

Wasbaar tapijt (27.95 €)

Stilaan zijn we weer aan het denken om een nieuwe kat in huis te nemen. Dit weekend heb ik een mailtje voor eentje gestuurd maar we hebben nog niets vernomen, het blijft dus wat spannend.
Overdag mag de kat vrij in huis rondlopen (en later ook in de tuin) maar 's nachts zou ze in het washok slapen. Om het daar wat gezelliger en 'warmer' te maken, heb ik dit tapijt gekocht dat bovendien wasbaar zou zijn. Klinkt handig toch hé? 


En zo komt de rekening in totaal op 53.38 €.
Oeps... dat heb ik nog niet vaak uitgegeven in één keer in de Action :).
Anderzijds zijn het wel allemaal dingen die gebruikt gaan worden en elders allicht duurder zijn. (om het toch maar te motiveren haha).
Nu maar zorgen dat shopblog #2 er niet al te snel aankomt ;)...

Ben jij ook fan van de Action?

Reacties

  1. Ik ben dol op de Action én op blogs erover;). Die mandjes voor het brood vind ik echt een heel goed idee, want ik heb hier hetzelfde probleem met pitjes in de vriezerlade.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet het nog uitproberen maar daarvoor moet de vriezer eerst wat leger zijn, het is nogal gestapeld momenteel allemaal, ook door oogst uit de moestuin.

      Verwijderen
  2. Die gezichtsreiniger kocht ik ook een tijdje terug! Maar ik scande hem dan eens met de Yuka app en hij had volgens mij niet zo'n goeie score. Alleszins, ik koop nu terug die cloud foam coconut water cleanser. Superfijn spul! De tandenborstels gaan hier ook altijd mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei dat is minder positief, die niet zo goede score. Voorzichtig uittesten dan maar. Dank je wel voor de tip van de andere cleanser. Volgende keer die eens meebrengen :)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke aankopen. Ik kan me ook altijd prima vermaken in de Action. Die handen heb ik toevallig ook gekocht om uit te proberen. ben benieuwd hoe jij ze vind...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #84 - Februari update

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken