Shopblog #2 - Action, Zeeman en Boekenvoordeel

Hier ben ik nog eens met een winkelblogje. Ik had de laatste dagen nogal wat koopkriebels en heb er dus (gedeeltelijk) aan toegegeven. 

Kijk je mee wat ik allemaal in mijn mandje legde?

Boekenvoordeel

Met deze aankoop overtreed ik gelijk mijn kaartenmaakspullen-koopstop (doel 24).
Ik was dus bezig met het maken van een paar verjaardagkaartjes met de malletjes van Creative Craftlab (Studio Light) van kat Oliver.

Ja, ik miste dus iets... zoals een feesthoedje... en aangezien dit dus bestaat van dezelfde serie en ze het binnen hadden in de plaatselijke Boekenvoordeel, ben ik op de fiets gesprongen om het te kopen...


9,95 € kost dit setje. Dat is nog te doen vind ik. En het kaartje?


Leuker toch hé, met het hoedje :)

Ik zag er ook nog deze twee kookboekjes aan een prijs waarvoor ik ze niet kon laten liggen ( 1 + 1 gratis, dus de beide voor 3,99 €)

Intussen heb ik al een heel aantal receptjes gemarkeerd om de komende weken uit te proberen.

Rekening totaal Boekenvoordeel: 13,94 €

Action

Dit was een gepland koopuitstapje, meer zelfs, ik had de afgelopen weken een lijstje gemaakt met wat ik hier wilden kopen / bekijken. Ik snuister nogal graag op de site en als ik iets leuks tegenkom, noteer ik het in mijn wisbare notaboek (ook uit de Action uiteraard, haha). 

Ik ging vooral voor wat nieuwe fleece dekentjes voor in de zetel (voor de nieuwe kat, wil er genoeg hebben zodat ik geregeld eens wat kan wassen). Nog andere dingen op het lijstje waren speelballetjes (ook voor de kat dus), nog zo'n wasbaar tapijt, mooi inpakpapier,...

Helaas, geen speelballetjes, en ook de dekentjes waren niet de kleuren die ik zocht. Qua inpakpapier hadden ze wel een en ander maar niet die leuke motiefjes die ik op de site gezien had.

Uiteraard kwam ik niet met lege handen buiten want er stond nog veel meer op mijn lijstje.

Het tapijt was er wel.


Hetzelfde als het andere, mijn man wilde graag een reserve. (27,99 €)

Ik kocht ook nog wat nuttige dingen zoals deze wattenstaafjes (0,74 €).

De favoriete keukenrol (2,29 €).

Deze te schattige spaarpot is voor mijn kleine nichtje. Ga daar wat centjes indoen voor het doopfeest begin november (3,99 €).

Ook nog wat leuke dingen voor mezelf:

Een jaderoller (1,49 €)


Geen idee of dat echt iets doet, maar het kan misschien wel helpen om wat meer persoonlijke tijd te nemen.

Bodycream (0,69 €)
Mijn huidige twee in gebruik naderen stilaan hun einde, dus een vervanger mag al best.

Aloe vera gel (1,99 €)
Ik gebruik nu zoiets van de Body Shop om mijn decolleté en nek te hydrateren maar aangezien die winkels in België er helaas niet meer zijn, zoek ik alternatieven.

Setje minibolletjes katoengaren (1,99 €)
Deze vrolijke kleurtjes komen vast goed van pas bij het haken van de plantjes en aanverwanten uit het boek 'Kawii haken  voor groene vingers' haakboekje.

En totaal niet nodig en ook niet op mijn lijstje (maar ik had 'een goestje') deze zak snoep (1,29 €).


Rekening totaal Action: 42,42 €

Zeeman

Omdat ik geen dekentjes naar mijn zin gevonden had bij de Action, vroeg ik me af waar ik nog kon kijken. Dan bedacht ik: natuurlijk, de Zeeman!

En ja hoor, met succes! Deze dekentjes zijn dus in nagenoeg dezelfde kleur als onze zetel (iets meer paars dan op de foto)!

Ik wilde het natuurlijk zo snel mogelijk uitproberen, dus gelijk maar wassen en eens droog, strijken.
Het staat echt zoveel rustiger en netter dan de rode die er eerst lagen. 

Voor:


En na:

Het valt bijna niet meer op dat er dekentjes op zijn. Nu heb ik ze strak aangebracht maar misschien kan gewoon los ook wel goed zijn.

4,99 € per dekentje. Het zal allicht niet de allerhoogste kwaliteit zijn maar voor dat geld kunnen we het maar proberen.

Ook twee bolletjes haakgaren hier (toevallig alweer die kleur) kon ik ook niet laten liggen. Ook met het haken van de plantjes in gedachten.

1,59 € per bolletje. Ook niet duur :).
Ik moet zeggen dat ik de Zeeman steeds leuker vind, ze hebben er soms echt toffe dingen.

Rekening totaal Zeeman: 23,14 €

Vorige shopblog

Nog even een update over een paar dingen die ik toen gekocht had.
De flexibele mandjes vind ik echt wel fijn. Heb er nog eentje bijgekocht een tijd terug om ook mijn brood in de keuken in te leggen. Ook daar geen kruimels meer rondstrooien.

Het rijstgerechtje viel me echt tegen. Zo pittig en hard van smaak, niet mijn ding. Dus dat ga ik zeker niet meer te kopen. 

En zo...

En zo heb ik weer best (te) veel centjes uitgegeven op een paar dagen tijd.
79,50 € was het voor dit alles samen.

Maar goed, ik moet bekennen dat ik het leuk vond om weer eens te winkelen en daarbij niet al te streng te zijn. Als ik al de aankopen daarbij goed ga gebruiken en ervan kan genieten, dan is het helemaal goed.

Wat waren jouw laatste aankopen bij de Action (of andere budgetwinkel)?

Reacties

  1. Wat een verschil met die andere kleur dekentjes! Het oogt veel rustiger zo, vind ik. En ik vind de Zeeman ook steeds leuker worden. Eerst kwam ik er nooit, maar tegenwoordig loop ik er best graag eens binnen. Dat kaartje vind ik fantastisch en je hebt gelijk: met hoedje is ie leuker, dus een goede aankoop!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #75 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #84 - Februari update

Day Zero Project '24 # 4 - Boodschappen doen (Doel 96: Boodschappenbudget)