Shoplog #27 - Action
Misschien moet ik naar de Action gaan voortaan bij mijn hobby's rekenen, want ja, ik ben weer een aantal keer geweest. Vier keer in totaal maar bij één keer heb ik niets gekocht. Ook dat kan dus ;).
Kijk je mee wat ik wel kocht?
Eerste bezoek:
Ik kocht nog drie van die leuke placemats bij.
(3 x 0,99 €)
De hoofdreden waarvoor ik ging: de tandpasta was in de weekactie.
(4 x 2,22 €)
Mijn lesje geleerd met een aantal keer dat ik misgreep nadat ik iets goeds gevonden had. Shampoo voor de voorraad dus.
(1,95 €)
Vaste aankoop (2,18 €)
En ook dit is inmiddels een vaste aankoop
(3,14 €)
Nieuwe steel voor onze buitenbezem. De oude steel was vorig jaar doorgebroken (niet meer buiten laten staan dus) en degene die we nog hebben, begint zijn haar uit te vallen doordat het hout aan het barsten is. Nu voor 0,95 € weer gesteld.
Totale rekening: 20,07 €
Tweede bezoek:
Onze kat heeft zich goed uitgeleefd op een van de planken van zijn krabpaal. De fleecebekleding was helemaal in flarden. Dus op zoek naar een alternatieve bekleding en daarbij op dit uitgekomen: tapijttegels.
Intussen hangt het al op zijn plaats, het ziet er prima uit en zal ook hopelijk weer zijn tijd meegaan.
(2 x 2,99 €)
Binnenkort 'operatie gordijnen ontharen' dus dan maar beter zorgen dat ik genoeg plakrollers heb.
Totale rekening 16,27 €
Derde bezoekje:
Dit is de keer dat ik niets kocht, heel makkelijk dus :).
Vierde bezoekje:
Oude bekende (2,18 €)
Ik ben precies ook in een periode waarin het me geruststelt om wat voorraad te hebben van dit soort dingen. Dus ik kan er wel mee leven ;).
WAT?! Je bent daar geweest zónder iets te kopen?! Dat is een aparte blog waard joh;). Ik vind voor drie keer wél iets kopen de totale uitgave nog beste meevallen.
BeantwoordenVerwijderenAction als hobby vind ik een interessante theorie. Ik koop er ook standaard een aantal dingen zoals shampoo en tandpasta. Bedankt voor die tape tip, die kan ik gebruiken.
BeantwoordenVerwijderen