Shoplog #27 - Action

Misschien moet ik naar de Action gaan voortaan bij mijn hobby's rekenen, want ja, ik ben weer een aantal keer geweest. Vier keer in totaal maar bij één keer heb ik niets gekocht. Ook dat kan dus ;).

Kijk je mee wat ik wel kocht?

Eerste bezoek:

Ik kocht nog drie van die leuke placemats bij.
(3 x 0,99 €)

De hoofdreden waarvoor ik ging: de tandpasta was in de weekactie.
(4 x 2,22 €)

Mijn lesje geleerd met een aantal keer dat ik misgreep nadat ik iets goeds gevonden had. Shampoo voor de voorraad dus.
(1,95 €)

Vaste aankoop (2,18 €)

En ook dit is inmiddels een vaste aankoop
(3,14 €)

Nieuwe steel voor onze buitenbezem. De oude steel was vorig jaar doorgebroken (niet meer buiten laten staan dus) en degene die we nog hebben, begint zijn haar uit te vallen doordat het hout aan het barsten is. Nu voor 0,95 € weer gesteld.


Totale rekening: 20,07 €

Tweede bezoek:

Onze kat heeft zich goed uitgeleefd op een van de planken van zijn krabpaal. De fleecebekleding was helemaal in flarden. Dus op zoek naar een alternatieve bekleding en daarbij op dit uitgekomen: tapijttegels.
Intussen hangt het al op zijn plaats, het ziet er prima uit en zal ook hopelijk weer zijn tijd meegaan.
(2 x 2,99 €)


Vaste aankoop (3,14 €)


Nog eens wasmiddel meegebracht
(2,69 €)


Het is een wonder eigenlijk dat er nog haar op onze kat staat, zoveel dat hij er ook kwijtspeelt. 
Binnenkort 'operatie gordijnen ontharen' dus dan maar beter zorgen dat ik genoeg plakrollers heb.
(0,99 €)


Dit is de tape waar we de tapijtegels mee gekleefd hebben (zit ook nog vast met schroeven en onder de poten enzo).
(0,99 €)

Oogroller (0,99 €)


Zeepblok. Ik wissel altijd douchegel en een vast blok af. Benieuwd naar deze dus. Het andere blok is bijna op dus ik hoef niet zo lang meer geduld te hebben.
(1,49 €)


Totale rekening 16,27 €

Derde bezoekje:

Dit is de keer dat ik niets kocht, heel makkelijk dus :).

Vierde bezoekje:

Oude bekende (2,18 €)


Ja, eindelijk gelukt! Er lagen er een paar en ik koos dus deze. Ik denk dat dit wel zal helpen om beter te leren inkleuren met de alcoholmarkers (doel 8 op mijn lijst).
(0,99 €)


Omdat de andere soort van deze Nivea reeks me goed bevalt, probeer ik ook deze eens uit voor gekleurd haar.
(1,95 €)


Dit was eigenlijk de hoofdreden waarom ik ging. Mijn stepper piept en kraakt nogal en volgens de AI zou deze spray veel beter werken dan WD40. Ik ben benieuwd.
(2,49 €)


En nog een oude bekende, die nu ik de rekeningen onderling vergelijk, 14 cent duurder geworden is...
(3,28 €)

Totale rekening: 10,89 €

En dan alle totalen samen: 47,23 €.

Niet heel weinig als je het zo samen ziet dan. Maar wel overwegend nodige en nuttige zaken. 
Ik ben precies ook in een periode waarin het me geruststelt om wat voorraad te hebben van dit soort dingen. Dus ik kan er wel mee leven ;).

Reacties

  1. WAT?! Je bent daar geweest zónder iets te kopen?! Dat is een aparte blog waard joh;). Ik vind voor drie keer wél iets kopen de totale uitgave nog beste meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Action als hobby vind ik een interessante theorie. Ik koop er ook standaard een aantal dingen zoals shampoo en tandpasta. Bedankt voor die tape tip, die kan ik gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '24 #45 - Creatieve doelen afgelopen tijd

Day Zero Project '24 #49 - Bewegen en gezondheid (2)

Day Zero Project '24 #44 - Update juni 2025