Day Zero Project '21 #48 - November update

 

Een kort overzichtje deze keer want de focus lag deze maand vooral op de tuin(doelen). Daar heb ik al eerder over geschreven in het berichtje over de tuinvorderingen.
Dus het zijn vooral de 'doorlopende' doelen die ik snel even overloop.

Doel 5: Cursus 'Korte verhalen schrijven' afwerken

Nadat ik weer dik twee weken aan het wachten was op de verbetering van les 11 heb ik toch nog maar eens een mail gestuurd naar NHA om dat te melden en te zeggen ook dat het eigenlijk constant zo is. Dat heeft blijkbaar geholpen want ik heb voor het eerst een verbetering van een les binnen de week teruggekregen. Dus kon ik ook snel weer mijn nieuwe taak insturen, opdracht 13 was dat. Hopelijk blijft het zo lopen, dat zou ik erg fijn vinden want dan kan ik wat grotere stappen zetten.

Ik postte trouwens eind vorige week eens een kort verhaal dat ik voor de cursus geschreven heb, over het leven van een etalagepop. Moest je benieuwd zijn, je vindt het hier.
(13/48)


Doel 16: Mijn oksels ipl'en

Intussen heb ik 21 behandelbeurten gedaan, om de twee weken (omdat er nog steeds best veel haartjes staan). Het is zeker al een stuk minder 'weelderig', maar ik had toch echt op een al wat beter resultaat gehoopt. Blijven doordoen maar zeker?


Doel 24: Alle verzorgingsproducten opgebruiken vooraleer nieuwe te kopen

Geen excuses voor mijn aankoop deze maand, het was met heel erg voorbedachte rade ;). Ik had er gewoon nood aan om iets voor mezelf te kopen. Dus bij deze, nog eens de Strawberry eau-de-toilette van The Bodyshop. Die vind ik heel lekker en niet te sterk ruiken (wat ik tegenwoordig als 'probleem' heb bij veel andere geurtjes).


Voor de rest heb ik me goed ingehouden. Dat wil vooral zeggen: ik heb me niet laten verleiden door al die leuke adventskalenders. Hopelijk kan (mag) ik er volgend jaar wel eens een kopen als ik flink veel opgebruikt heb. Dus daar ga ik nu ook weer wat beter mijn best voor doen. 


Doel 89: Vijftig boeken uit de bib lenen en lezen

Geen leesrecords verbroken deze maand qua bibboeken (maar ik heb ook nog andere boeken gelezen, die niet uit de bib kwamen, vandaar ook). 
Deze twee mogen bij op de lijst:

'500 Appjes' is een aangrijpend jeugdboek vind ik. Pesten is sowieso de hel, maar in deze tijden stopt het niet bij de schoolpoort zoals vroeger meestal wel het geval was. Dus best heftig (maar gelukkig met een fijn einde)!
'Iets ouds en iets blauws' kon me niet heel erg overtuigen... alles was net wat teveel cliché. Maar ontspannend lezen was het wel.
(36/50)


Doel 92: Vijftig films kijken die ik nog niet eerder zag

Vijf films mogen erbij deze maand op het lijstje.
We keken naar:
- Gloria Bell
- The legend of Tarzan
- Dowton Abbey
- Jumanji 'Welcome to the jungle'
- Mama Mia
Voor mij persoonlijk waren hier niet echt uitschieters of speciale aanraders bij.
Maar gezellig knus onder een dekentje, knabbeltje erbij en een film ter ontspanning, meer moet dat ook weer niet zijn.
(31/50)


Hoe is jouw november verlopen? Kan je wat wennen aan de donkere en koudere dagen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Day Zero Project '21 #61 - Creatieve doelen in de voorbije maanden

Day Zero Project '21 #9 - 61. Grote schoonmaak doen in de hobbykamer en het er gezelliger maken

Day Zero Project '21 #73 - Doel 74: Zelf een kledingstuk maken